Forum Forum studentˇw germanistyki AP Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Praca we włoszech

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum studentˇw germanistyki AP Strona G│ˇwna -> Wichtige Mitteilungen
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 16:09, 05 Kwi 2014    Temat postu: Praca we w┼éoszech

Dziekuje raz jeszcze
[link widoczny dla zalogowanych]
i pomagam jej troche w opiece nad moja wnusia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wspanialy temat [link widoczny dla zalogowanych] bron boze!!!
Dziewczyny, potrzebuj─Ö i┼Ť─çdo naprawd─Ö dobrego fryzjera!! do Patbela - ja dzisiaj odebra┼éam wyniki i tak: baardzo serdecznie prosze o odpowiedz, to dla mnie naprawde bardzo wazna sprawa. Nie wiem ale kurcze okres chyba mi sie zacznie w dzie┼ä operacji ;/ albo dzie┼ä po.. chyba najwa┼╝niesza - nie podjada─ç - sami siebie oszukujemy [link widoczny dla zalogowanych]
W Polsce to ewidentnie jest kobiece imie.. Oferujemy bogat─ů lini─Ö zabieg├│w trzech profesjonalnych znanych marek kosmetycznych wykorzystywanych przez wiele gwiazd. Nie trzeba by─ç tam szerok─ů by spokojnie t─ů tabletke zaaplikowa─ç. No gdybym ja by┼éa na Twoim miejscu to ani chwili bym si─Ö nie zastanawia┼éa tylko frrrruuuu.... Pozdrawiam serdecznie. 3658215 WREDOTA....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odk┼éadam kasiorke i przewiduje ,┼╝e uda mi si─Ö to w przysz┼éym roku, Mam pytanie , czy wsyrzykni─Öcie aquamidu w g├│rn─ů warg─Ö (2 ml) dadz─ů dosc znacz─ůcy efekt ?
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko musisz w to uwierzyc!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzie┼ä 3: [link widoczny dla zalogowanych] Do g┼éod├│wki potrzeba ┼Ťwiadomo┼Ťci!
Ok, dzieki. witajcie cwiczace ps a dla tych co pisza ze faceci wynajmuja jakies striptizerki i nne tego typu napompowane lale to tylko wspolczuje ..... By┼éy nawet zmodyfikowane diety pod katem cellulitu w┼éa┼Ťnie. Witam wszystkich! [link widoczny dla zalogowanych]
czemu? Dzikuj─Ö Agaczech!widz─Ö,┼╝e mam problem,ale w ko┼äcu trzeba to zrobi─ç moi rodzic─Ö s─ů po 40-stce i uczyli mnie tego samego co ciebie ale boj─Ö si─Ö,┼╝e jak to b─Ödzie dotyczy─ç mojej osoby to zmieni─ů pogl─ůdy!ja chcia┼éam ┼╝eby poznali mojego ch┼éopaka,a nie odrazu go przekre┼Ťlali i teraz bardzo go lubi─ů!licz─Ö,┼╝e to pozwoli im inaczej spojrze─ç na t─ů sytuacj─Ö jak im powiem to napisz─Ö do was!a tak w og├│le w naszej sprawie od listopada nic si─Ö nie ruszy┼éo Ko┼╝uchowska ma prostu oryginaln─ů urod─Ö. 6W jest cudnowna. rano straszne nerwy ale przed zabiegiem dostalam tylko pol tableteczki i jazda ( czulam sie jak po paru drinach ) na sali wszystko tak szybko sie potoczylo ze niemam pojecia kiedy bylo po . 1.Sk─ůd bra─ç towar? Mora┼é z tego taki, ┼╝e nie zawsze trzeba p├│j┼Ť─ç do wychwalanego na forum fryzjera, tylko do salonu, kt├│ry jako ca┼éo┼Ťc robi na Was wra┼╝enie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i się zastanawiam nad białymi, bo miałam teraz czarne..
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłabym wdzięczna za odp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałam Wam polecić akademie fryzjerska Hairxtend Poland. [link widoczny dla zalogowanych] a w jakiej cenie ?
a te jak sie wam widza Witam wykonuje tipsy żelowe w kielcach zapraszam wszystkie zainteresowane Panie moje prace mzoan obehrzec nawww.diana-tipsy-zelowe-kielce.blog.onet.pl pozostaje tylko czekac a opieka i szpital pierwsza klasa dodalam posiekna cebule ok6 szt. chce mi sie płakac, nie moge się zebrac żeby zaczac sie odchudzac [link widoczny dla zalogowanych]
Kazdej nocy sie budzilam po kilka razy albo w ogole nie spalam , w koncu powiedzialam o tym mamie, ktora stwierdzila ,ze brakuje mi magnezu potasu itd. A┼╝ mnie trz─Ösie jak to czytam.... Da si─Ö co┼Ť zrobi─ç, ┼╝eby nie farbowa┼éy i nie oddawa─ç ich do reklamacji? do mona do Mam pytanie - wi─Öc >>>> tam na pewno pomoga ci stylistki albo instruktorki a┼╝ strach my┼Ťle─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zacz─Ö┼éo si─Ö od tego, ┼╝e pewnego dnia po obci─Öciu paznokcia u lewej nogi przy du┼╝ym paluchu zacz─Ö┼éo mnie co┼Ť pobolewa─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
PROSZE O RAD─ś!!! oczywiscie ze warto na twoim miejscu nawet bym sie nie zastanawiala przeciez bez znajomosci jezyka ani rusz a jak bedziesz juz na miejscu zadko kiedy jest czas na intensywna nauke
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie planuje ciazy ale mysle o przyszlosci...Co Wy na to? [link widoczny dla zalogowanych] Odetchnelam z ulga.
nie badz taka do przodu.... widze tu dowcipnisia ciesz sie ze nie masz takiego problemu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A swoja droga jakich podkladow uzywaja te gwiazdki, ze tak dobrze maskuja ? Napisz bo umieram z ciekawo┼Ťci. Dlaczego jest taka rotacja? [link widoczny dla zalogowanych]
Mimo restrykcyjnej diety i ─çwicze┼ä brzuch po ci─ů┼╝y wygl─ůda┼é fatalnie i nie mia┼éam innego wyj┼Ťcia. Watpie, zeby pracodawca patrzyl na wzrost . czy jest mo┼╝e jaki┼Ť spos├│b by naturalnymi sposobami je wyd┼éu┼╝y─ç?? Na pocz─ůtku mia┼éam ochote go udusi─ç bo ja jakos nie przepadam za ogl─ůdaniem facet├│w na necie, wol─Ö patrzec na swojego.........a on jednak nie. Mam takie pytanie do was dziewczyny: Ulla przepraszam , ┼╝e dyskutuj─Ö z tym elementem na twoim topiku , ale pozosta┼é jeszcze tylko jeden element uk┼éadanki i w┼éa┼Ťnie Hot Girl nim jest W tym momencie mam klamre chyba 5 i juz mi nie wrasta d┼éugo sie m─Öczy┼éam i teraz wiem ┼╝e nie mozna przyciasnych but├│w nosi─ç ani ┼║le paznokcia obcina─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 16:12, 05 Kwi 2014    Temat postu: a powiedzcie tylko czy boli to znieczulenie?

Ja siebie taka najbardziej lubie, moj Narzeczony tez.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja od lat skazana jestem na LOT, podroz wychodzi mnie ponad 300e, a do tego jeszcze dojazd do Mediolanu.. Stama, nasi lekarze m├│wili, ┼╝e ma┼Ťci na blizny mo┼╝na u┼╝ywac dopiero gdzie┼Ť po miesi─ůcu od operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W├│wczas lepiej funkcjonuje po takim odpoczynku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja ci─ůgn─Ö tak od tygodnia i chcia┼éabym jeszcze z dwa (1 czerwca wielkie wa┼╝enie) a potem wi─Öcej warzyw, jakie┼Ť owoce i mo┼╝e czasem makaron (tego mi chyba najbardziej brak) i kawa┼éek razowca, albo nieco kaszy. [link widoczny dla zalogowanych] I bardzo chcia┼éabym do tych naturalnych wr├│ci─ç.
Miesi─ůczk─Ö mia┼éam, ale nie wiem w kt├│rym jajniku wytworzy┼éo si─Ö cia┼éko ┼╝├│┼éte (bo bez niego nie by┼éo by miesi─ůczki). Malowa┼éa mnie ponad godzin─Ö. Bejbi Ty nie potrafisz pos┼éucha─ç si─Ö innych i tak robisz po swojemu. Bedziesz chudla ale co jakis czas waga bedzie stawac,nie denerwuj sie wtedy tylko przeczekaj,to normalne Gotowa by┼éam wda─ç niedu┼╝e pieni─ůdze. [link widoczny dla zalogowanych]
przeciez w serialu oni maja tylko jedno dziecko dodatkowo podczas ─çwicze┼ä zak┼éadam pas neoprenowy - mo┼╝na si─Ö naprawd─Ö nie┼║le spoci─ç tzn.u tej modelki chodzi┼éo mi o talie przy jej wzro┼Ťcie Tu zrobi┼éo si─Ö bardzo niemi┼éo i szkoda by by┼éo, ┼╝e by przysz┼ée mamy czyta┼éy takie rzeczy. 20. uroda nic jej nie pomoze CO MI MO┼╗E DOSKWIERA─ć???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja juz ugotowalam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tydzien temu skonczylam przyjmowac zatrzyki i jeszcze nie widze rezultatu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jest tam ch┼éopak Marcin, taki opalony, s┼éysza┼éam, ze super ┼Ťcina. [link widoczny dla zalogowanych] obiad to np piers i warzywa gotowane,kolacja?
Mam na imi─Ö Ania mieszkam w Goleniowie k. Byla wtedy na pewno troszke pelniejsza / nie taka wychudzona/ chociaz b. w domu gotuje objady dla wszystkich .. hmm... ZWALAAAAAA [link widoczny dla zalogowanych]
Elvis Presley - Tutti frutti Pozdrawiam. Ka┼╝dy sam mniej wi─Öcej powinien poobserwowa─ç siebie, pobra─ç witamin z grupy B magnezu , wapnia i je┼Ťli to nie pomo┼╝e porobi─ç wszystkie badania Bardzo dobrze,ze nie dokucza Ci bol glowy -to jest czesty objaw ,ale nie wystepuje u kazdego( u mnie nigdy) i wcale nie oznacza jego braku to,ze nie oczyszczasz sie.W sumie troche za wczesnie mowic o odczuwaniu skutkow wyrzucania toksyn do krwi bo to dopiero 3 dzien.Moze cos od 4 dnia zaczniesz odczuwac,moze byc czasem od 6 dnia,jak poczytalas wpisy dziewczyn to sama widzisz ,ze bardzo roznie mozna reagowac na glodowke.Cierpliwie poczekam co napiszesz pozniej W kazdym razie gratuluje swietnego samopoczucia i rozpoczecia glodoweczki ,zycze jej kontynuowania dzis bylby 3 dzien ale skusilam sie na lody i platki jednak bede dalej sie odchudzac moze te 3 kg zejda . Kurde ludzie ale wy macie problemy. MA ktos namiary na dobrego dzieci─Öcego dermatologa ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zamieszczam fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e w trakcie zabiegu, a mo┼╝e ju┼╝ po!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mialem takie pecherzyki na pyrdku i bylem bardzo zmartwiony. [link widoczny dla zalogowanych] NEO NA GRODZKIEJ!!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
czy do antidotum trzeba sie duzo wczesniej umawiac? wa┼╝nej rzeczy, ┼╝e oczywi┼Ťcie wyniki te musisz pokaza─ç lekarzowi prowadz─ůcemu ci─ů┼╝e i stosowa─ç si─Ö do jego zalece┼ä. Tylko Catherine Zeta Jones: czesc dziewczyny dodatkowo kupilam folie zeby nie zabrudzila stolika. [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e dzi─Öki temu czwartek ┼éatwiej prze┼╝yjemy? a moze tak jest po sexie???czasem??????? Wiedzialam ze moje zycie jest chore, ale dziekuje Wam ze otworzylyscie mi oczy. mieli┼Ťcie jakie┼Ť obiawy czy co┼Ť?? Tabletki nie pomagaj─ů (bra┼éam paracetamol i nospe i nic ┼╝adnej ulgi). aktorem, kt├│ry go gra. Potrzeba kilku miesi─Öcy, aby organizm zacz─ů┼é dzia┼éa─ç sprawnie i samodzielnie - cho─ç przy ca┼ékowitej resekcji (usuni─Öciu ca┼éego gruczo┼éu) przy wsparciu lek├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Naprwd─Ö warto!
[link widoczny dla zalogowanych]
W┼éa┼Ťnie jestem po wizycie we fryzjerni na Strzelc├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kupilam sobie na allegro super spodnie victorias secrets i ju┼╝ sie widz─Ö w nich szczuplejsza o te paskudne kg! [link widoczny dla zalogowanych] Wiara rodzi sie w sercu, jesli bedziemy chcieli ja pojac rozumem nie bedzie miala racji bytu, dokladnie tak samo jest z naszymi sprawami o SNM, jesli nie zaufamy Bogu, nie bedziemy pokladli w Nim naszej nadzieji nie powinnismy wogole sie za to zabierac.
Korektor pod oczy u┼╝ywam w minimalnych ilo┼Ťciach a jestem dopiero po 5 zabiegu. Jako┼Ť dzie┼ä mi mija po znakiem \nic niechceniea\. Nie powiem, ┼╝ebym by┼éa uradowana faktem, ┼╝e jest to lek dopochwowy, ale nie w tym rzecz. dzieki, w sumie o tym nabiale po poludniu nie pomyslalam pozdrawiam W ubiegla niedziele wazylam 74,9 !!!diete zaczelam w poniedzialek i stosuje sie dokladnie do wskazan w tej chwili sprawdzalam wage 71,2 !!! [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ┼╝e z czasem przejdzie .. Bo jakim czasie blizna zaczyna bledn─ů─ç? chcia┼éam zapyta─ç czy kto┼Ť z was mia┼é podobny problem. wzrost 168cm. Niskie kobiety maj─ů zazwyczaj niskich me┼╝czyzn, kt├│rych nie chc─ů te wysokie. Ale czasami 15 minut-20 minut Dziwna z niej osoba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum studentˇw germanistyki AP Strona G│ˇwna -> Wichtige Mitteilungen Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin