Forum Forum studentˇw germanistyki AP Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

dobranoc

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum studentˇw germanistyki AP Strona G│ˇwna -> Wichtige Mitteilungen
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:40, 05 Kwi 2014    Temat postu: dobranoc

jejkuuu przez te histroyjki to jeszcze gorzej sie boje porodu hehehe a jak to sie czuje ze to juz ?
[link widoczny dla zalogowanych]
3.Wasza piosenka.. No wiec:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z br─ůzem mo┼╝e p├│jdzie ┼éatwiej... [link widoczny dla zalogowanych] Po 5 dniach pobyt w ubikacji trwa ok 40 sec z podtarciem pupy:], sk├│ra robi si─Ö ┼éaniejsza, poprawia sie samopoczucie i pot nie jest smierdzacy jezeli ktos ma z tym problem.
co do srodk├│w przeciwbolowych to pyta┼éam si─Ö dziewczyny od kt├│rej kupi┼éam L a ona tez bierze ze mozna tak samo z tabletkami antykoncepcyjnymi nie koliduj─ů ,nie radz─ů tylko z antybiotykiem wtedy trzeba odstawi─ç dziewczyny walczcie z zasadaami tak jak ja!! Co do niedoboru witamin to spokojnie! Ja nie doda┼éam kostek roso┼éowych tylko doprawi┼éam weget─ů i pietruszk─ů, koperkiem. Witajcie mamusie [link widoczny dla zalogowanych]
┼╗adne... Ja tam nie mam nic przeciwko, jak jest paj─ůk a s─ů naprawd─Ö du┼╝e to pr├│buje je wypu┼Ťci─ç na dw├│r cz─Östo si─Ö udaj─Ö gdy jednak nie to zostawiam takiego niech sobie chodzi po domu a potem gdy go znajd─Ö to go wypuszcz─Ö! A szukanie nie boli. Gdybym mog┼éa cofn─ů─ç czas Wyjezdzajac wszystko bylo ok. OvuFriend to miejsce dla kobiet staraj─ůcych si─Ö zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝─Ö. TAK JAK PISA┼üAM WCZE┼ÜNIEJ.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

T─Ö zup─Ö mo┼╝na je┼Ť─ç kiedykolwiek b─Ödziesz g┼éodna, ona nie dodaje kalorii.
[link widoczny dla zalogowanych]
ROBI─ä ZA PRAWIE DARMO Mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was wie co┼Ť na ten temat??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A u mnie siódmy dzień a waga stoi. [link widoczny dla zalogowanych] A kto to jest???
a mo┼╝e ju┼╝ kto┼Ť korzysta i mog┼éby napisa─ç czy warto ( mnie narazie przekonuje lokalizacja - ca┼ékiem niedaleko ode mnie , te┼╝ nie za wysokie jak na kiesze┼ä studena ceny i oferta zaj─Ö─ç jest calkiem fajna ) Ich stronawww.binetics.com.pl. przepraszam ale pisa┼éam w tak duzym pospiechu ze nie przeczyta┼éam jesli jestes bardzo zdecydowana to sproboj co prawda wprowadzenie powinno byc tydzien lub 2 wczesniej bo wtedy jest ┼éatwiej i s─ů mniejsze skutki g┼éod├│wki tzn bole g┼éowy i te inne Zacz─Ö┼éo sie to ok 1,5 miesi─ů temu, dr─Ötwienie, mrowienie, co┼Ť jakby lekko znieczulone i takie dziwne uczucie og├│┼énego os┼éabienia funkcji tych dw├│ch palc├│w. Dali┼Ťmy mu loda i przesz┼éo. Mam nadziej─Ö ,┼╝e wszystkie te objawy to efekty ci─ůg┼éego stresu ,kt├│ry nie opuszcza mnie od czterech lat ( m├│j m─ů┼╝ mia┼é wtedy bardzo powa┼╝ny wypadek ) Od tego czasu wszystko jest na mojej g┼éowie : [link widoczny dla zalogowanych]
powiedzie czy wyjmowanie drenu boli bo za miesiac ide na zabieg co to znaczy ze was intubowali Albo Tradycja. A Wy wybraliscie juz jakie┼Ť imi─Ö dla ma┼éego? I ma krzywo przebite.Wiec uwazam ┼╝e najleprza poza to na stoj─ůco. Ja mam 2tygodnie dopiero A poza tym dziurka w p─Öpku zarasta i nie jest bardzo widoczna a ile lat mia┼éy┼Ťcie jak sobioe zrobi┼éyscie dziurke w pepku??? Mo┼╝e na koniec lata? pozdrawiam serdecznie
No wlasnie, jesli ma zlamana noge, to zrob oklady z waty ciepla woda na jej paznokcie.
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zycze Was wszystkim cudownego weekendu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwszy dzień
[link widoczny dla zalogowanych]
I mam zamiar dłużej się poodchudzać - do skutku
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam was!!
http://www.skins.be/wallpaper/beyonce-knowles /3949/1024x768/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak wam sie cos skojarzy albo znajdziecie pleaseeeeeee wyslac prosze [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] To zale┼╝y od ilo┼Ťci kamienia, jaki masz na z─Öbach.
Jest to metoda trwala na okolo 4 miesiace ! ka┼╝dy jest inny, a obyczaje, jak kto┼Ť akceptuje ich styl zycia to dobrze, je┼Ťli nie niech nie wi─ů┼╝e si─Ö z nikim, opr├│cz Polaka Where they never close - downtown Zuzu gratulacje 28 [link widoczny dla zalogowanych]
kosmetyczka z do┼Ťwiadczeniem cz─Östo przenosi do naszego salonu swoje klientki. widze ┼╝e jest ok i oby tak zosta┼éo!!!!!!!!!! W┼éa┼Ťciwie nic z nim nie robi┼éam i wygl─ůda lepiej(ropa ani krew si─Ö ju┼╝ nie leje). Dajesz na nadzieje Najgporsze jest to, ┼╝e opr├│cz antykoncepcji lekarze w zasadzie nie oferuj─ů ┼╝anej innej terapii. m├│j fella kiedy┼Ť mnie zapyta┼é: Czy jest kt├│s ze Szczecinia, lub mia┼é tu operacje?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dziewczyny zagladajcie tu czasem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy robi┼éy┼Ťcie je ze swoimi partnerami???
[link widoczny dla zalogowanych]
Baci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mam nic do dbania o zdrowie, głodówek leczniczych, wegetarianizmu itp. [link widoczny dla zalogowanych] Tego lekarza bardzo polecam.
Mo┼╝e obudowa pozostawia duzo do ┼╝yczenia, bo jest troche tandetna i zaczyna czasami lekko skrzypie─ç, ale poza tym jest ok. Mam wielki problem ze znalezieniem piosenki. oczywiscie pracy i pokoju w Birmingham albo w Londynie... czy tylko przez neta? http://www.cytologia.fora.pl/ [link widoczny dla zalogowanych]
Pisa┼é, dzwoni┼é, kontaktowa┼é si─Ö z Tob─ů b─Ödzie jeszcze bardzo d┼éugo, nawet po kilku miesi─Öcznych przerwach / oni maj─ů super wyczucie, wiedz─ů, kiedy o sobie przypomnie─ç, aby ofiara ze swojej psychicznej sieci ca┼ékowicie si─Ö nie wypl─ůta┼éa /, m├│wi┼é te┼╝ b─Ödzie r├│┼╝ne rzeczy, mo┼╝esz nawet dosta─ç deklaracj─Ö, ┼╝e po ┼Ťlubie zamieszkacie w Polsce. Po zawini─Öciu farszu w nale┼Ťniki - podsma┼╝am. hej dziewczyny i chlopcy (jesli sa) Interesantka to nie by┼éo dziwne tylko tak ┼║le to uje┼éam po prostu. Takie cos zdarzylo sie tylko raz. Ja juz jestem 3 tygodnie po operacji 1)Base Attack - Technorocker 2007
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:41, 05 Kwi 2014    Temat postu: czy po wycieciu stosowanie tego braunovidonu da jakie┼Ť efek

Hepp ju┼╝ spiesz─Ö z odpowiedziami:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zawsze robi┼éam przygotowanie wcze┼Ťniej,a i tak by┼éy na pocz─ůtku r├│┼╝ne trudno┼Ťci.Nie wiem jak b─Ödzie w Twoim przypadku. Poczyta┼éam Wasze wypowiedzi i troch─Ö si─Ö musz─Ö przyzna─ç przestraszy┼éam.Tego, ┼╝e m├│j ch┼éopak po tym moze czego┼Ť dosta─ç, r├│wnie┼╝ si─Ö boj─Ö;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sweterek kupiony 2 lata temu za 359 zeta jeszcze si─Ö trzyma, nie zmechaci┼é si─Ö, mo┼╝e odrobin─Ö wyblak┼é. [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝na za┼éo┼╝y─ç co┼Ť r├│┼╝owego i wygl─ůda─ç w tym jak niedorozwini─ůtko , a mo┼╝na elegancko i weso┼éo zarazem
ale widz─Ö ┼╝e produkowanie si─Ö tu nie ma sensu bo ludzie i tak zrobi─ů swoje. Tutaj nie chodzi o reklam─Ö tylko o fakty. Witam! ****** PRODUCENT *****NISKIE CENY **** SPRAWDZ***** Ja ju┼╝ po Mia┼éam zdejmowany w takiej kr├│tkiej narkozie, pan doktor mega mi┼éy i z mojej strony uk┼éony w jego strone, je┼Ťli kiedykolwiek to przeczyta. [link widoczny dla zalogowanych]
witam dziewczynki C├│rka mojej siostry starsza od moich ok 1,5 roku, sama chodzi┼éa po schodach, biega┼éa, bawi┼éa si─Ö czym chcia┼éa, ┼éazi┼éa wsz─Ödzie, a ja lata┼éam za moimi i tak zazdro┼Ťci┼éam siostrze ┼╝e ona nie musi. wiec wierze ze wytrwasz dalej (noi ze i mi sie uda) Pozdrawiam i zapraszam ponownie a do tego jesli jeszcze udaje ze jest macho- zgroza pelna. nie mowiac o prywatach na wizytach w domach mamy np. Przeci─Ötna kobieta, jak ju┼╝ to zosta┼éo powiedziane, b─Öd─ůc w stanie podniecenia seksualnego, jest w stanie prze┼╝ywa─ç po kolei tyle orgazm├│w jeden po drugim, ile tylko ma na nie ochot─Ö, ile ma potrzeb i tyle na ile pozwoli jej w┼éasna fizyczna wydolno┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jednak dla wi─Ökszo┼Ťci os├│b regularne posi┼éki s─ů zadaniem prawie niewykonalnym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po prostu bede musial sie kilka tyg przemeczyc. I napewno si─Ö uciesz─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Strach prowokowany jest rowniez przez ludzi,ktorzy sami sa ciezko w strachu. [link widoczny dla zalogowanych] i roku w ktorym pojde na basen, plaze..
Ty si─Ö na pewno dobrze czujesz? WAGA ZADAWALAJACA MNIE TO 56 KG jak U Was dziewczynki ? Ten stan mo┼╝na najcz─Ö┼Ťciej zmieni─ç w ci─ůgu kilku tygodni, stosuj─ůc ┼╝ywe kultury bakterii acidofilnych. Nie spotka┼éam si─Öz tym...Mo┼╝e to sprawa indywidualna kazdego organizmu choc wydawa┼éo mi si─Ö,┼╝e ka┼╝da dziewczyna bromergon bra┼éa na co dzie┼ä a nie od dnia cyklu [link widoczny dla zalogowanych]
Mo┼╝e nieco zdemontuj─Ö wann─Ö i silikonem pouszczelniam wszelkie dziury w pod┼éodze na rury i tym podobne? pozwalam Jemu na pieszczenie tylko g├│rnych cz─Ö┼Ťci mego cia┼éa, cho─ç On zawsze mnie namawia na wi─Öcej i chcia┼éby bardzo spr├│bowa─ç kocha─ç si─Ö podczas okresu. Do zupy nie dodaje si─Ö soli! uk┼éadam je r─Ökoma.. Neutral wiem ┼╝e to mo┼╝e troch─Ö g┼éupie pytanie, ale czy podczas g┼éod├│wki mo┼╝na ┼╝u─ç gum─Ö mi─Ötow─ů ??? W┼éa┼Ťnie zam├│wi┼éam z aptece wlewnik i jutro zrobi─Ö pierwsz─ů w ┼╝yciu lewatyw─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja jedna koleżanka ostatnio mówiła, że schudła 5kh w 1,5tygodnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ok, to tyle.
[link widoczny dla zalogowanych]
Panie Bart jak d┼éugo czeka si─Ö u Pana na wizyt─Ö? Pi┼éam te zio┼éa, i powiem Ci, ┼╝e s─ů obrzydliwe a na dodatek nic nie daj─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mo┼╝e w ko┼äcu co┼Ť ruszy. [link widoczny dla zalogowanych] chyba w trzecim miesiacu to robic
smarowane miejsca czarnieja i musze je zrywac. np. Wiec jeszcze raz serdecznie zapraszam naWWW.forum.idealne.com Lida nadal bedzie dostepna ale na czarnym rynku i jej cena wzrosnie i ilosc podróbek jeszcze bardziej , na urzedach celnych wstrzymano wszelkie dostawy tego specyfika kazda ilosc bedzie musiała przejsc badania nie celem jest wyeliminowanie Lidy z rynku ale jej przebadanie i dopuszczenie do sprzedazy aptecznej na recepte bedzie zmienione opakowanie i cena bedzie duzo wyzsza ale zanim doczekamy sie jej w legalnym zakupie minie ponad rok czasu . jest doktor Szczyt jego nosy to dzieła sztuki [link widoczny dla zalogowanych]
W pokojach oczywi┼Ťcie obowi─ůzkowo wisz─ů rolety, bo boje sie nawet tego, ┼╝e kto┼Ť mo┼╝e mnie zobaczy─ç jak b─Öde przechodzi─ç ko┼éo okien. tempo 7-8 km/h), poza tym przeciwwskazania - np. W Lublinie polecam nauk─Ö u Matuszczakowej na ┼╗o┼énierskiej - solidna, inteligentna babka z du┼╝ym poczuciem humoru (egzaminator na mistrza i starsza cechu fryzjer├│w w Lublinie), kursy na ┼╝yczenie i dostosowane do uczni├│w - mo┼╝e przyj┼Ť─ç ka┼╝dy, nie tylko fryzjer, nawet mamu┼Ťka, kt├│ra chce si─Ö nauczy─ç w kilka godzin sama strzyc swoje dzieciakiwww.zofiamatuszczak.pl Nagminne zdzieranie paznokci, jakie si─Ö u nas praktykuje, nie jest w┼éa┼Ťciw─ů terapi─ů, bo nie usuwa przyczyny problemu. Jednak wol─Ö mie─ç ich ca┼éy czas na oku, bo wiadomo jak to jest z dzie─çmi. prosz─Ö.... Nie sa nowoscia ani zaskoczeniem obrazki takie jak podroz polciezarowka w deszczwoy dzien gdzie ojciec z dwoma synami siedza pod dachem a zona z corkami i matka siedzi zmoknieta i zmarznieta na przyczepie, badz idacy po ulicy Turek palacy papierosa a za nim zona ciagnaca wyladowany do granic wytrzymalosci wozek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a jak twoje samopoczucie?
[link widoczny dla zalogowanych]
a wiec za zlikwidowaniem blizn najlepiej jest zaczac chodzic zaraz po operacji oczywiscie kiedy to juz bedzie zabliznione.czym pozniej tym gorzej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale ja to chyba narazie nie zmieniam, bo boje sie... [link widoczny dla zalogowanych] Zgadzam si─Ö z ostatanim wpisem, aeroby spalaj─ů t┼éuszcz i do tego do┼é─ůczy─ç mo┼╝na brzuszki i np hula-hop a to ju┼╝ na pewno przyniesie oczekiwany efekt
Zainteresowanych by┼éych ajent├│w zapraszamy do z┼éo┼╝enia pozwu zbiorowego wi─Öcej informacji na forum ajent├│w. Tylko ┼╝e normalnie on kosztuje co┼Ť oko┼éo 160. B┼éagam moze ktos to zna?? Antybia┼éostoczanka zgadzam si─Ö z Tob─ů w 100%...no chyba ┼╝eby┼Ť wlo┼╝y┼éa kilka st├│wek do koperty to na pewno powr├│ci┼éby u┼Ťmiech i uprzejmo┼Ť─ç p. Witam ,na poczatki ciazy mialam bole brzucha,piersi mnie bolaly i wogle sie czulam jak by mnie cos rozjechalo jesli martwisz sie tymi bolami to powiedz o tym lekarzowi,jesli zauwazysz plamienia nie czekaj nawet chwili i zglaszaj sie do lekarza....ale wierze ze bedzie ok,wiec trzymaj sie! [link widoczny dla zalogowanych]
Piaskowanie to po prostu oczyszczanie z─ůbk├│w z osad├│w, nalot├│w, niewielkiej ilo┼Ťci kamienia i p┼éytki bakteryjnej przy pomocy drobin wodorow─Öglanu wapnia (najcz─Ö┼Ťciej) zmieszanych z wod─ů i wyrzucanych z dyszy pod odpowiednim ci┼Ťnieniem. nivea badz wazelina. obiad to samo co sniadanie (2 kanapki) Dzi─Öki takiemu wizerunkowi jest wyj─ůtkowa, kt├│rego dope┼énieniem jest pot─Ö┼╝ny, unikatowy g┼éos i ┼╝adnych playback├│w na koncertach. Mi dok┼éadanie zrobi┼é taki nosek tak jak sobie wymarzy┼éam. Nie zastanawiaj si─Ö czy operacja by┼éa konieczna. Ale mo┼╝e kto┼Ť bedzie chetny ┼╝eby go odkupi─ç :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum studentˇw germanistyki AP Strona G│ˇwna -> Wichtige Mitteilungen Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin